szerda, december 02, 2015

Pálinkában sült camamber sajt póréhagymával

Semmi különös, csak egy sajt sülve
Kis kerámialábas aljára kevés olivaolajat öntöttem, rávágtam egy póréhagymát, amit előzőleg félbevágtam hosszában, folyó víz alatt megmostam, majd ráhelyeztem a sajtot, amit megszurkáltam egy késsel, majd meglocsoltam kevés pálinkával, megszórtam frissen szedett, és megmosott rozzmaringgal, borsoztam, és kevés aszalt paradicsommal dekoráltam. Egy sütőpapírt megvizeztem, azzal takartam le a tálat, majd a forró 180 C-os sütőbe toltam kb 20-25 percre, végül a papírt eltávolítottam, és így is pirítottam kissé.

Kétszerre fogyasztottam el! 



2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi Gabi! A feta jobb azonban, ez nagyon nehéz sajt, szerintem. És szarvasgombával jobban ízlett Franciaországban! :)

      Törlés