szerda, szeptember 03, 2014

Almás répatorta

Csak egy kis répatorta, és abból is egy nem nagyon tömény verziójú. Csak úgy, mert bornyús idő van.

Hozzávalók:
3 tojás
100 g cukor
80 g mandulaliszt (reszelt mandula)
100 g alma
50 g répa
25 g liszt
30g étkezési keményítő
20 g rum
vaj

marcipán a tetejére

Az megtisztított almát vékony szeletekre, majd vékony csíkokra vágjuk, majd a rumba áztatjuk. A tojásokat és a cukrot robotgép segítségével habosra verjük. Közben kimérjük a száraz hozzávalókat, és a tojásokhoz szitáljuk.
Kivajazott, kilisztezett tepsibe öntjük, 180 C-ra előmelegített sütőben kb 30 perc alatt készre sütjük.




  
UI: A torta maga nagyon finom, de nagyon kevés benne a répa. Nem olyan, mint reméltem, és mérges is vagyok magamra, mert tehettem volna több répát bele. Legközelebb.
A teteje viszont nagyon tetszik. A marcipánt kisikáltam, majd belesíkáltam egy csipketerítőt, aztán pedig porcukorral bedörzsöltem, így kijött a szép minta.
Mint látható, nem tettem alá semmi krémet, lekvárt, és azonnal elfogyott egy negyed belőle. Szóval nem ehetetlen, de aki megcsinálja, nyugodtan tegyen bele 150 g répát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése