péntek, január 03, 2014

Pulykacomb hagymas burgonyaval es rozmaringerdovel :)

Ma megint sikerult ugy intezni a munkam, hogy ebed elott ne legyek itthon, es imadott ferjuramnak kelljen foznie. Okos lany vagyok en. O meg roppant ugyes, mert keves hozzavalobol olyan etket talalt nekem, hogy alig birtam visszafogni magam, es igyekeztem fotozni mielott lecsaptam volna erre a finomsagra. 
Elmondom, hogy keszult:


Hozzavalok:
2 ossobuco (azaz combszelet, csontostul)
2 nagyobb fej burgonya
3 kis hagyma
egy egesz rozmaringerdo :)
so, bors, olivaolaj
keves feherbor, ami ezalkalommal kedves nagybatyam bora volt

Egy laposabb tepsit kibelelt sutopapirral, meglocsolta keves olivaolajjal, a kozepere helyezte a ket combszeletet, mellehalmozta a kockakra vagott magyar krumplikat (anyukamek termesztettek oket) es a hagymaszeleteket, sozta, borsozta, megszorta bosegesen rozmaringgal, felontotte kicsi szaraz feherborral, lefedte egy masik sutopapirlappal, es kb 1 oran keresztul igy sutotte, 180 C°-on, majd 10 percre levette rola a papirt, es igy piritotta ropogosra az egeszet. 



Megerdemelt egy oriasi csokot!
Hamarosan a disznohusos ossobuco receptje is idekerul majd!
Addig is jo etvagyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése