vasárnap, január 26, 2014

Dietazzunk - 6.nap Fokhagymaval, zold fuszerekkel toltott sult csirke

Tegnap nagyon ugyes voltam, kicsit leptem csak ki az eloirt etrendbol, amiatt, hogy ellenorizhessem, hogy amit a vendegek ele tettem, eheto-e. Amit megengedtem magamnak, az egy gombas csirkepaprikas felsocomb volt, de a kenyer helyett ettem hozza keves nokedlit, nem ugy, mint eredetileg terveztem.
Ma ujra visszatertem a normalis kerekvagasba, es folytatom a hatodik napnal a fogyokurat.


6. nap

Reggeli: kenyerfalatkak, 1 szelet kenyer kisebb kockakra vagva, kremsajttal, egy-egy szelet szalamival, es rukola darabokkal, 1 kave keves cukorral, 6 szem mandula
Tizorai: 1 narancs
Ebed: Fokhagymaval es zold fuszerekkel toltott sult csirke, rukolasalata, egy szelet barna kenyer, 1 narancs, 1 kave keves cukorral

Hozzavalok:
1 egesz csirke
friss rozmaring, friss zsalya
fokhagymagerezdek
olaj, himalajai so, bors
keves olaj

Gondolom nem kell bemutatni senkinek a sult csirke hogyan keszul, de a mai menu ez, ebedre is es vacsira, fele-fele. Mi csak a rozmaringleveleket es zsalyaleveleket tettunk a megtisztitott csirke belsejebe nehany gerezd nem megpucolt fokhagymagerezddel, a boret megmassziroztuk soval borssal elkevert olivaolajjal, es elomelegitett sutoben 180 C°-on kb 1 ora alatt aranybarnara, ropogosra sutottuk. 


Uzsonna: 1 joghurt
Vacsora: Meg mindig sult csirke, ami megmaradt ebedrol, grillezett cukkinivel, 1 szelet barnakenyer, 1 kisebb alma
Lefekves elott egy pohar sovany tej

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése