szombat, december 07, 2013

Tonhalas tagliatelle

Ma nagyon gyorsan akartam valami laktatot es finomat osszehozni, raadasul egyedul is vagyok itthon, mert parom dolgozik, mar ket hete, es csak ebed utan jon haza egy rovid pihenore, hogy aztan 5 korul mehessen is vissza dolgozni. Sanyaru sorsom van mostansag. Egyedul kell egyek ebedkor es vacsorakor is.
Igy keszulnek az otletes, villamgyors tesztareceptek is. Feltettem foni egy nagy labasban vizet, soztam, es boltban vasarolt tagliatellet foztem ki benne, aminek 5 perc a fozesi ideje. Ezalatt egy tonhalkonzervet egy serpenyoben keves olajon megpiritottam 5 darab zsalyalevellel, amit a kertben szedtem. Olyba tunik, hogy a zsalya es a rozmaring is jol birja a hideg levegot. Miutan a teszta kifott, hozzaadtam a zsalyas tonhalhoz, atforgattam, atforrositottam oket, s talaltan is, frissen orolt borssal boven megszorva. A zsalyat is, a tonhalat is egyenlo mertekben lehet erezni. Izletes, finom es rendkivul gyors recept!






Jo etvagyat hozza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése