kedd, június 25, 2013

SIKERULT!!!

Ezen a hetvegen lezarult egy igen kellemes resze eletemnek, a testtartas hibait kereso tanfolyam, amin januar ota vettunk reszt 16-an. Veget ert, vizsgaval, es az utolso leckevel. Sajnalom, hogy ezekkel az emberekkel ezentul nem fogok havi szinten ket napra talalkozni es jokat szorakozni veluk, ahogy eddig tettuk. Hihetetlenul jo csapat voltunk, imadtam minden egyes tagjat. Jo szakemberek es nagyon kedves, aranyos, es vicces emberek! 
A tanarunk egy oriasi zseni, nagyon ugyes, nagyon talpraesett, es igazan jo tanar, jo osteopata, es jo fej.
Ami miatt viszont mindig is nagyon nagy boldogsaggal fogok erre a tanfolyamra visszagondolni, az a vizsga eredmenye lesz. A 16 fisioterapeuta kozott, akik mind olaszok, es mind evek ota dolgoznak a szakmaban, ki erte el a legjobb eredmenyt? Mind a gyakorlati, mint az elmeleti reszben en voltam a legugyesebb. A tanarunk megdicsert, es en ettol szerintem rogton harom meter magasba emelkedtem Ezt valoszinu lathattak masok is, mert mikor hazaertem, es a varosban osszefutottam nehany ismerossel, elhalmoztak millio bokkal. S azota tart a sikerszeria!
A parom olyan buszke volt ram. Otole kaptam a tanfolyamot szuletesnapomra, es en megmutattam neki, hogy nem volt hiabavalo penzkidobas!
Elismerese jeleul kaptam tole egy hatalmas nagy voros rozsacsokrot!
Imadom a kis dragam!!!
Gyonyoru az elet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése