csütörtök, június 20, 2013

Jin Ji Du Li

Nemrégiben kaptam barátnőmtől egy levelet, melyben ennek az igen egyszerű és mégis nagyon hatásos feladatnak a bemutatását találtam. Elolvastam, és azt gondoltam magamban, nem nagy dolog, ki tudja, mit tud. S ennyiben is maradtam. Becsuktam, azt hiszem néhány ismerősnek elküldtem. De nem próbáltam ki semmit. Ám a minap a memóriám tesztelése közben rájöttem, hogy valamit tennem kell nem csak a megtartása, hanem egyenesen a javítása végett, mivel a tanulnivaló nehezen megy nem is kicsi fejembe! Mivel lusta gyerek vagyok, tenni a dolgokért nekem kicsit nehézkes, tanulni nem nagyon akaródzik, eszembe jutott, hogy ez egyszerű, és állítólag hatékony. Nos, előkaptam a levelet, és nekialltam kiprobalni. Bezony Isten két másodpercnél tovább nem bírtam inogás nélkül a lábamon állni. Igyekeztem azonban az egyensúlyom megtartani, de egy perc az nagyon hosszúnak bizonyult, s mint egy álomkóros, úgy "ébredtem" a feladat elvégzése után. Nos, ha ezen múlik, teszek egy egyhetes próbát, meglátom, hogy a kitűzőtt idő után jobban megy-e egyensúlyom megtartása, s majd beszámolok. Bármilyen változást vennék észre, arról itt tudósítást fogok tenni!



Egye fene, egy percem (azaz kettő, mivel kettő a lábam) naponta van. Hogy miről is van szó???

Ime:
A Jin Ji Du Li gyakorlásával késleltethetjük az öregedést és megelőzhetünk számos betegséget, többek között a memóriánk gyengülését. Ugye nagyon egyszerűnek tűnik?

Végezze ezt az egyszerű és hatásos kínai gyakorlatot és meglátja… Lényeges, hogy a Jin Ji Du Li gyakorlat közben a szemünk csukva legyen. 

Ügyeljen erre.
Így végezzük a gyakorlatot:

Álljunk egy lábon, közben tartsuk csukva a szemünket. Ennyi az egész.
Tegyünk egy próbát, álljunk fel, csukjuk be a szemünket és próbáljunk egyenesen állni egy lábon.
Ha nem képes min. 10 másodpercig így maradni, az azt jelenti, hogy a teste olyan állapotban van, mintha 60-70 éves lenne. Vagyis lehet, hogy csak 40 éves, de a teste sokkal gyorsabban öregedett.
Amikor olvastam ezt az e-mailt, el akartam végezni ezt a gyakorlatot és ezt gondoltam: „nagy ügy, biztos vagyok benne, hogy könnyen meg tudom csinálni.” Nagyot csalódtam magamban, de örültem, hogy kipróbáltam, mert nagy meglepetésemre rájöttem, hogy könnyen el tudom végezni a gyakorlatot nyitott szemmel, de teljesen más volt a helyzet, amikor ugyanezt csukott szemmel próbáltam meg!
2-3 másodpercnél tovább nem tudtam megállni egyenesen és elkezdtem inogni.
Nem fontos, hogy magasra emeljük a lábunkat, ha a belső szerveink nincsenek szinkronban, már az is kizökkent az egyensúlyból, ha csak egy kissé emeljük fel a lábunkat.
A kínaiak hatalmas tudással rendelkeznek az emberi testről.
Megnyugtató érzés, hogy a rendszeres és gyakori edzés segíthet abban, hogy visszanyerjük az egyensúlyérzékünket.
Tény, hogy a kínai gyógyászok javaslata szerint, ha naponta egy percet gyakoroljuk a Jin Ji Du Li-t, az segít a demencia megelőzésében.
Kezdetben próbálja meg csak egy kissé becsukni a szemeit, ahelyett, hogy teljesen becsukná. Ezt javasolja a kínai gyógyász, Zhong Li Ba Ren.
A Jin Ji Du Li napi gyakorlása sok betegség gyógyításában segíthet, mint
pl.:
magas vernyomás,
cukorbetegség,
gerincbántalmak,
szenilitás.

Zhong Li Ba Ren „Jobb ha magunkon segítünk, mint ha az orvosoktól várjuk a segítséget” című könyve bestseller lett, ezt az egészségünkkel foglalkozó könyvet Kínában a legmagasabb példányszámban adták el a tavalyi első megjelenése óta. Jól mutatja a sikerét az a tény, hogy már több mint 1 millió példányt adtak el a könyvből.

A kínai gyógyászok meggyőződése, hogy szervezetünkben akkor léphetnek fel betegségek , ha a különböző belső szervek koordinációjában problémák jelennek meg, vagyis a testünk elveszíti egyensúlyát. A Jin Ji Du Li képes regenerálni a szervek kölcsönhatását, hogy megfelelően működjenek.

Zhon Li Ba Ren úgy fogalmazott, hogy az emberek többsége csukott szemmel nem képes 5 másodpercnél tovább megállni egy lábon, de a későbbiekben, ha már napi rendszerességgel végzik a gyakorlatot, akár két percnél tovább is képesek talpon maradni.
Minél hosszabb ideig vagyunk képesek megtartani ezt a pózt, annál kevésbé érezzük ezt megterhelőnek.

Miközben gyakorolja a Jin Ji Du Li-t, észre fogja venni, hogy az alvás minősége, és az ön memóriája is jelentős mértékben javul. A legfontosabb, hogy ha naponta csukott szemmel egy percet gyakorolja a Jin Ji Du Li-t, nem fog szenilitásban szenvedni, (ez azt jelenti, hogy az agy egészségesen fog működni.) Zhon Li Ba Ren elmagyarázta, hogy 6 fontos meridián van, amelyek átfutnak a lábunkon. Amikor egy lábon állunk, a gyakorlat következtében érezhetünk fájdalmat, és ha ez a helyzet, akkor az ezekhez a meridiánokhoz tartozó szervek elkezdik megkapni a szükséges egyensúlyt. Ezzel a módszerrel a tudatunk és a testünk csatornái a lábainkra koncentrálnak.

Jótékony hatással van a Jin Ji Du Li gyakorlása a magas vérnyomással és a cukorbetegséggel összefüggő számos betegségre. Gyorsan megszűnnek a nyaki és gerincbántalmak, és a köszvény is megelőzhető ezzel.

Alapvető gyógymódja ez a hideg lábaknak, és az immunrendszerünket is erősíteni tudjuk.
Nem kell várnia a Jin Ji Du Li gyakorlásával addig, amíg valamilyen betegség meg nem jelenik. Szinte bárkinek ajánlható ez a gyakorlat, különösen jótékony hatású fiatalkorban, ha egészségesen naponta edzenek, nagyobb valószínűséggel előzhetik meg az adott életkorban megjelenő betegségeket.

Nem ajánlott azoknak, akiknek lábproblémái vannak és nem tudnak huzamosabb ideig talpon maradni. 

Hajrá, talpra magyar!!!
Ui: működik, megéri gyakorolni, és a pszichére gyakorolt hatásain túl igazán isteni gyakorlat a láb izmainak az átmozgatására. Minden izom működésbe lép, a lábfej is átmozgatódik, szóval több téren is hat a szervezetre!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése