kedd, május 21, 2013

Ciambella gazdagon

Elokerult vegre ez a suti is, ahogy egyszer mar igertem, a csokikrem keszitesekor. Egy baratnom adta a receptet, aki egy cukrasztol kapta, aki puhara es omlosra kiserletezte a tesztat, mert az eredeti recept szerint kicsit darabos, szaraz. Ez viszont nem olyan. Ma reggel 7-kor elindultam a fogyokuras setamra, ugyanis tenyleg fogynom kell, persze egesz uton masra sem gondoltam, mint erre a csodara, igy 2 ora elteltevel elegge fel voltam tuzelve az elkeszitesere. Gyorsan atugrottam a boltba belevaloert, s indult a nagyuzem. A recept egyszeru es nagyszeru. Sok tennivalo nincs vele. Lassuk! 

Hozzavalok:
250 g cukor
2-3 tojas
120 g zsir vagy vaj (en Ghee-t hasznaltam)
500 g liszt
1 csomag sutopor
 keves tej

Bele en ma energiamixet tettem, ami kesudio, dio, mogyoro, mandula es mazsola kevereke, illetve volt itthon meg keves etcsokolade, azt is beleszeleteltem. Ha mar fogyokura, legyen gazdag, nemigaz?

A tojasokat, ami nalam ket egesz tojasbol es egy feherjebol allt, ami egy elozo sutesrol maradt meg meg, habosra kevertem robotgepben a cukorral es a vajjal. Miutan haromszorosara dagadt, kezzel hozzakevertem a sutoporral elkevert lisztet. A tej akkor szukseges, ha a teszta tul kemenynek minosulne. A lenyeg, egy ragacsos, lagy tesztat kell kapjunk, amit nem kell sikalni, gyurni. Ezutan belekevertem a mixet es a csokit, es csak beleraktam a sutopapirral belelt tepsibe, format adtam neki, lenyalogattam a kezemrol a maradekot, ami mar igy is fincsi volt, 


es elomelegitett sutoben 200 fokon (ha eleri a hofokot a suto) kb 25-30 perc alatt keszre, barnara sutottem. Fogpiszkaloval gyozodtem meg arrol, hogy valoban jol atsult-e mindenhol. S kaveval mar gyurtam is befele!
Jo dolog ez a ciambella, tetszeni fog. Varialni fogom, a bennelevo szaraz gyumolcsok valtoztatasaval!


Nagyon finomsagos!!! Az enyem kicsit kemenyebb lett, mert keson vettem eszre, hogy a sutom nem a maximum hofokra volt allitva, s igy jol kiszaradt a teszta, de hiszem, hogy ha van ideje allni, konyharuha alatt megpuhul.
Mindenesetre izre fantasztikus!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése