szerda, április 24, 2013

Sonkas mozzarellas sult falatok

Parti elottre keszitettem ezeket a harapnivalokat, ma este ugyanis 70-es 80-as evek muzsikaja szol egy helyi dizsiben, ahova korhu oltozekben kell menni. Gondoltam, energiaadonak jo lesz egy kis ragcsalnivalo. 
Nos, roppant egyszeru megoldas ez. Keszen is lehet venni oket, de szerintem arban es izben is felulmulja az otthon keszitett verzio a boltit.
Levelesteszta mindenhol kaphato.
Vettem kis sonkat es mozzarellat, es most ezzel toltottem meg oket.


A kor alaku leveles tesztat cikkekre vagtam, melyek kozepere egy darabka sajtot es sonkat helyeztem.
Mindet feltekertem, megkentem tojassal es megszortam szezammaggal, es mentek is a sutobe, ahol 30 perc leforgasa alatt keszre sultek. Ime a vegeredmeny:


Jo etvagyat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése