csütörtök, március 28, 2013

Teljeskiorlesu kenyer

Ma ezt alkottam, mert a zona dieta reszet kepezi, reggelente s minden etkezes soran, mint a szenhidrat resz. Szoval, ha szombaton el akarom kezdeni a dietat, szuksegem lesz erre. (Ha addig el nem fogyasztjuk, mert nagyon jol nez ki!)


Hozzavalok:
500 g teljeskiorlesu liszt
200 g viz
100 g tej
20 g so
10 g cukor
1 kocka eleszto
2 evokanal olivaolaj

Az elesztot feloldottam a langyos vizben, a lisztet a robotgep taljaba ontottem, es hozzaadtam minden hozzavalot, a felfutott elesztovel egyutt, s lassu fokozaton osszedagasztottam mindent. Ezutan haromoras piheno kovetkezett. Tobb, mint duplajara dagadt. Ezutan jol atdolgoztam, gazdagitottam tokmaggal, majd puspokkenyerformaba tettem, sutopapirral egyutt, s ujra dagasztottam, kb 1 oran keresztul. Szinte kifutott a formabol, mire lementem erte. 
Megszortam meg tokmaggal, es forro sutoben aranybarnara sutottem.
Ma este azt fogjuk fogyasztani, sonkaval, sajttal, salataval. 



Hajra Dieta!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése