csütörtök, március 14, 2013

Salata gorgonzolaval, kortevel, baguettel

Ma csodas napra ebredtunk, ismet szakad az eso, de ettol fuggetlenul imadnivalo nap ez is.

Ugy dontottem a reggeli munka utan, hogy ma ujat alkotok, amit meg sosem ettunk.
Igy atszaladtam a boltba, vettem gorgonzolat, fustolt sajtot, kortet, salatat, bagettet, radicchio salatat, padlizsant, hust, vorosbort, es egyeb dolgokat, de nem mindent hasznaltam fel a felsoroltakbol. 
A salatahoz valok 2 fore a kovetkezok:
zold salata
1 korte
fel bagett
200 g gorgonzola sajt
so, bors, olaj, szojaszosz

A bagettet hosszaban kettevagtam, majd felkockaztam, es a sutoben ropogosra sutottem, kb 5 perc alatt. Ezalatt a salatat egy talalotalba tettem, ravagtam a kortet, ramorzsoltam a gorgonzolat, majd a forro kenyerdarabokat, majd kondiroztam, soval, borssal, olivaolajjal es egy keves szojaszosszal, de ez citromlevel is helyettesitheto. 
A vegeredmeny kremes es ropogos, izletes salata. 
Biztosra veszem, hogy sokszor lesz meg ilyen asztalunkon!





Ha gyorsan akartok finomat, ez tetszeni fog!

Jo etvagyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése