hétfő, március 25, 2013

Brie-s, porehagymas torta

Tegnap nagyon suru napunk volt, nem akartam sok idot a konyhaban tolteni, igy vettem leveles tesztat, megint, s azt csinaltam meg sos tortanak. Egyszeru es nagyszeru fogas lett belole. Ha valaki nem akar bolti tesztat hasznalni, csinalhat egy sos linzertesztat is, abbol is nagyon finom. 

Hozzavalok:
3 porehagyma
1 cikk brie sajt
Tejfol (vagy tej kremsajttal elkeverve)
1 tojas
so, bors, olaj, vaj, szerecsendio


A porehagymat megtisztitottam, felszeleteltem, s olaj es vaj kevereken megfonnyasztottam. A levelestesztat a formaba helyeztem, a porehagymat raszortam, es szepen elrendeztem. A sajtot kockakra vagtam, es a hagymara helyeztem, ugyelve, hogy mindenhova jusson. A tejet (mivel itt tejfol nem kaphato) elkevertem a kremsajttal, beleutottem egy tojast, soztam, borsoztam, belereszeltem kis szerecsendiot is, es jol elkevertem. A hagymas sajtos toltelekre ontottem. A teszta szeleit behajtogattam, es elomelegitett sutoben kb 40 perc alatt aranybarnara, ropogosra sutottem. 


A sotet szinu darabokban az ebedrol megmaradt fel sult padlizsant ismerhetitek fel.




Jo etvagyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése