péntek, február 15, 2013

Minden kezdet nehez

Nagy nap ez a mai, ugy dontottem, irasba ontom gondolataim, s egyelore cel nelkul, de elkezdek jelen lenni a neten is. Ugy erzem, a dolgok nem tortennek veletlenul, s ez sem lesz az. Matol meg kell osszam magam masokkal. Hogy kozelebb legyek hozzajuk, s magamhoz is, hisz ezaltal a nyilvanos naploirassal elindulok a magam megismerese fele vezeto uton, s felfedezem, mire vagyok kepes. Konkret iranyvonal egyelore nincs, irok majd elmenyekrol, izekrol, illatokrol. 
Fontosnak erzem megemliteni, mi ihletett erre a kreativkodasra. 
Egy ideje onfenntarto vagyok, ugy dontottem, hogy a belemnevelt beosztotti allasra valo torekvesnek ellentmondva "vallalkozo" leszek. Nem mondom, nem kis stresszel jar, jart ez a dontes. Olyan ez, mint egy napi ritmust egyik naprol a masikra megvaltoztatni. Az ember agya nem erti, mi tortenik, s megprobalja ugyanazokat az impulzusokat kuldeni nekem, azaz sajat maganak, miszerint nekem az kell, hogy bemenjek egy irodaba, tudjam, hogy honap vegen megkapom a penzem, fizetik az adom, a jarulekokat, s igy megyek szepen majd nyugdijba. Nehez am 35 evnyi tapasztalatnak, s beidegzodesnek ellent mondani, s uj iranyt kijelolni magunknak. Nem kis nehezseggel jart ez, s nem beszelek penzugyi problemakrol, mert az mar csak kovetkezmenye a dontesunknek, hanem az ejjeli nem alvassal. Vajh jol dontottem-e, eredmenyes leszek-e, vagy sem. S ha valoban letezik sors, akkor ez a lepesem sem veletlen. Megtanitott lazitani (bar meg nem megy konnyen, eros a beidegzodes) s atertekelni mindent magam korul. Igaz az is, hogy ha egyedul lennek, s magamnak kellene a betevot s a napi fizetnivalokat megteremteni, valoszinu nem lennek most itt. Am van egy csodalatos partnerem, aki sokat segitett a dontes meghozatalaban is, s biztositja, hogy ne sovanyodjak le az ehsegtol s ne legyek otthontalan, hanem biztositja biztonsagom, s boldogsagom. Nem vagyok eltartott, de biztositott. S ez igazan nagy konnyebbseg szamomra. S ennek koszonhetoen megengedhetem magamnak azt is, hogy a szamomra boldogsagot jelento utra lepjek. Mert erzem, hogy az en vilagom az a masok segitese. S remelem ez a testi eronletuk s egeszseguk kore epul. S ha ezt kiegeszithetem boruk s belso egeszsegukre vonatkozo tanacsokkal is, csak jo sulhet ki belole. Szoval sok sikert kivanok magamnak! 

Uj bejegyzes, 2013-as ev novemberenek 14. napjan.
A program valtozatlan maradt, mentem elore az uton, dolgoztam es dolgozom eleget. Megtanultam kevesebb-bol boldog lenni, es nem a penz kore epiteni az eletem. Megy. Am mint ahogy irtam korabban, ez annak is koszonheto, hogy van egy csodalatos parom, akire tamaszkodhatom. Nem elunk luxus korulmenyek kozott, de amire kell, arra megadja a JoIsten a hozzavalot. En fozok, sutok, gyurok, es adom a sok hasznos tanacsot a vendegeimnek!
Etkeimre is van kereslet, a baratok es ismerosok szivesen kostoljak meg, mit alkotok. Nekik izlik, mert ahogy a szomszed fuje is zoldebb, masnal meg az egyszeru vajas kenyer is finomabb. A rejtely megoldasanak nem mas a kulcsa, mint az, hogy valaki elkesziteni, megfozi, talalja az etket, es utana meg arrol is gondoskodik, hogy a tanyerokat elmossa. Hat kell-e ennel tobb egy egyszeru foldi halandonak? Nem hiszem!
Tegnap kaptam egy vendegemtol egy uveg frissen sajtolt extra szuz olivaolajat. En ilyen szepet es ilyen finomat meg nem lattam. Latvanynak is csodalatos!
Ide susson mindenki:


Hat nem gyonyoruseges...zavaros, de ebben rejlik a finomsagos, kisse csipos ize! Imadom a vendegeim!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése